Teraz jest 20 kwietnia 2019, o 08:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 lipca 2016, o 14:42 
Offline
-

Dołączył(a): 12 lipca 2016, o 14:33
Posty: 6
Lokalizacja: Rumia
Wiek: 37
Płeć: Kobieta
Niestety na wybór sąsiadów nie mamy za bardzo wpływu. ale jestem pozytywnie nastawiona. Czekam na odbiór mieszkania w sierpniu.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lipca 2016, o 17:04 
Offline
-

Dołączył(a): 9 sierpnia 2013, o 08:22
Posty: 54
Lokalizacja: wejherowo
Pochwały: 6
Wiek: 59
Płeć: Mężczyzna
Maj sąsiedztwo zapewno musi się " dotrzeć" początki Parkowej przecież były takie same każdemu coś przeszkadzało remonty potem parapetówki itp. pewnie i tam z czasem się wypali temat , swoje widocznie trzeba "przezyc" A Jak to Ci przeszkadza zainterwenjuj nie czekaj na sąsiadów..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lipca 2016, o 14:34 
Offline
-

Dołączył(a): 7 marca 2007, o 18:08
Posty: 1429
Lokalizacja: ja mam to wiedzieć?
Pochwały: 6
Płeć: Mężczyzna
Jak się kasa skończy to i imprezy znikną ;)

_________________
Hej! Anonymous, pomóż głodnym dzieciom :) http://www.pajacyk.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 października 2016, o 20:25 
Offline
-

Dołączył(a): 3 lutego 2011, o 14:32
Posty: 59
Lokalizacja: bolszewa
Wiek: 47
Płeć: Kobieta
Lena jak tam klucze juz odebrane? Ja mieszkam na kasztanowym juz 3 lata i jestem na ta chwile bardzo zadowolona sasiedzi ok.A jak u ciebie juz po remoncie ?pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2016, o 11:12 
Offline
-

Dołączył(a): 12 lipca 2016, o 14:33
Posty: 6
Lokalizacja: Rumia
Wiek: 37
Płeć: Kobieta
Witaj Myszka, tak klucze odebrane planowo :D . Póki co wciąż się urządzam, ale już mieszkam oczywiście. Na razie wszystko super. Wiadomo stuku, puku, borowanie, wiercenie tu i tam, ale przez najbliższy rok pewnie tak będzie :), trzeba się z tym liczyć. Ogólnie fajna okolica, łąki , choć już chyba buduje się kolejny blok. Całe szczęście mieszkam od zachodu także luz, pan dźwigowy nie zagląda mi w okna :d . Mam pytanko przy okazji.. kiedy dostałaś pierwsze rozliczenie czynszu?
Pozdrawiam Ciepło


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2016, o 11:25 
Offline
-

Dołączył(a): 3 lutego 2011, o 14:32
Posty: 59
Lokalizacja: bolszewa
Wiek: 47
Płeć: Kobieta
Lena81, pierwsza dostalam miesiac po odebraniu kluczy :d ale wszystkiego byly prognozy gdyz nie było wiadome ile bedzie zuzycia :/ .pozniej byly nadplaty w moim przypadku :D .mniej więcej wiedzą jakie jest zuzycie przy ilosci osob .ak buduja sie następne.Dla mnie ten czas urządzania był najpiękniejszy jak widzę bo często tam chodze jak inni wlasnie odebrali klucze i dzialaja to wracaja wspomnienia był to fajny okres.My mamy ogrzewanie wszedzie podłogowe wy macie grzejniki i to mi sie tam nie podoba bo przynajmniej w łazience powinni robic podłogowe.Ale super miejsce mieszkam ponad 3 lata chyba juz i jest mi tu bardzo dobrze :053:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2016, o 12:01 
Offline
-

Dołączył(a): 12 lipca 2016, o 14:33
Posty: 6
Lokalizacja: Rumia
Wiek: 37
Płeć: Kobieta
Myszka72 Hehe, ja niestety nie jestem taką entuzjastką urządzania. Chciałabym mieć wszystko od razu zrobione, ale niestety nie jestem w stanie. Dobrze że to male mieszkanko także widać światełko w tunelu. Co więcej mam wrażenie że w moim mieszkaniu jest wszystko standardowo niestandardowe :d , ale to wszystko da się jakość przeskoczyć. Ogólnie jest fajnie, nie ma co narzekać. Pewnie za dwa lata, jak kolejny blok stanie i pojawią się nowi lokatorzy to pomyśle to samo :d ? Ale dziś marze żeby już wszystko było na tip top. Co do ogrzewania to jakoś nie przeszkadzają mi grzejniki, wręcz przeciwnie. W sumie chyba wole niż podłogowe. Wcześniej wynajmowałam mieszkanie właśnie z podłogowym. Są plusy w postaci ciepłej podłogi w łazience, ale fajnie jest móc wykorzystać drabinki do wysuszenia choćby ręcznika czy skarpetek. Kiedyś wychodząc z domu zapomniałam skręcić ogrzewanie, efektem przez trzy dni miałam saune. Nogi puchły z gorąca. Ale pewnie jak sobie za bardzo podgrzeje grzejnikami, efekt będzie podobny?! No ja póki co nic nie dostałam, mam na myśli czynsz. Trochę jestem zielona w temacie Wspólnoty, bon-u itd. Ale spodziewam sie początkowo wyższych rachunków, w związku z tymi prognozami. No zobaczymy? Byle bym nie padła na zawał :039:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2016, o 13:02 
Offline
-

Dołączył(a): 3 lutego 2011, o 14:32
Posty: 59
Lokalizacja: bolszewa
Wiek: 47
Płeć: Kobieta
bedzie dobrze nie ma co ja za ogrzewanie najmniej płacę mają bardzo dobrze ocieplone bo nie trzeba dużo grzać a jaki masz metraż ja mam 42,5 troche za mały salon i mieszkam na 1 pietrze a ty? brakuje mi ogrodka zeby wiosna usiasc sobie i wypic kawe na dworze :029:


Ostatnio edytowano 12 października 2016, o 15:51 przez myszka72, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2016, o 14:59 
Offline
-

Dołączył(a): 12 lipca 2016, o 14:33
Posty: 6
Lokalizacja: Rumia
Wiek: 37
Płeć: Kobieta
W porównaniu z moimi 33 metrami to masz wypas :) . Moje ciasne ale własne. No zobaczymy co najbliższe miesiące przyniosą? Powiedz mi jeszcze odnośnie tego rozliczenia czynszu. Bon to przysyła, czy trzeba sie udać osobiście?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 października 2016, o 15:49 
Offline
-

Dołączył(a): 3 lutego 2011, o 14:32
Posty: 59
Lokalizacja: bolszewa
Wiek: 47
Płeć: Kobieta
przysyła na pewno dostaniesz do skrzynki na listy.Przy takim metrazu to napewno nie bedzie zle z rachunkami.pewnie małe ale wlasne i to najwazniejsze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 października 2016, o 07:47 
Offline
-

Dołączył(a): 3 lutego 2011, o 14:32
Posty: 59
Lokalizacja: bolszewa
Wiek: 47
Płeć: Kobieta
Ja mieszkam na kasztanowym i na szczęscie sąsiedzi są ok.Jedyne co mi przeszkadza to kupy po psach MASAKRA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 stycznia 2019, o 08:29 
Offline
-

Dołączył(a): 9 stycznia 2019, o 07:57
Posty: 6
Lokalizacja: Poland
Pochwały: 2
Wiek: 37
Płeć: Kobieta
Witam sąsiadów, czy ktoś może mnie oświecić w kwestii zmiany administratora budynków z BON na Empress??? O co chodzi? Nie przypominam sobie żadnej uchwały w tej sprawie. Oprócz kartki na drzwich klatki nie ma żadnej informacji, a od kilku dni nie moge zalogować się do kartoteki Bon-u. :(:

A druga sprawa to apel do włascieli psów o sprzątanie po swoich pupilach !!! A przynajmniej :!: jeśli chodzi o pas zieleni oddzielajacy dwie części parkingu przy Wspólnej !!!! Poprostu mina na minie . Jakiś koszmar!!!!!!!!!!!!!!!!!! No wychodek poprostu. Nie wiem czy mieszkancy zauważyli ale zostały ustawione specjalne śmietniki na psie odchody. A jak sie nie chce sprzatać to wypada wyprowadzac psa gdzies indziej. Pól ci u nas dostatek. Oczywiście najprosciej jest stać pod klatka, a piesek biega miedzy samochodami i załatwia swoje. Trochę szacunku kochani !!!


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 stycznia 2019, o 09:43 
Offline
-

Dołączył(a): 8 lutego 2014, o 11:22
Posty: 71
Lokalizacja: wejherowo
Wiek: 47
Płeć: Nie wiadomo
I tu też macie zmianę administratora o co chodzi Co na to ZARZĄD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 stycznia 2019, o 13:51 
Offline
-

Dołączył(a): 8 lutego 2014, o 11:22
Posty: 71
Lokalizacja: wejherowo
Wiek: 47
Płeć: Nie wiadomo
Czy firma EMPRESS posiada stosowne licencje- uprawnienia do tego aby prowadzic usługi tego typu jak ADMINISTROWANIE I ZARZĄDZANIE wspólnotami mieszkaniowymi ?

Czy jest jak w POKOJACH ZAGADEK ( Przypomnę Koszalin ) wystarczy zarejestrować działalność gospodarczą i hulaj dusza piekła nie ma ,aż do momentu gdy będzie katastrofa np. z tytułu różnego rodzaju zaniedbań ?
Jeżeli jest potrzebna licencja do tego typu działalności czy powinna ją posiadać FIRMA czy np pracownik albo właściciel firmy ?


http://www.nawigator-nieruchomosci.pl/z ... ator-.html

https://www.mieszkanie-i-wspolnota.pl/a ... homosciami


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 stycznia 2019, o 12:45 
Offline
-

Dołączył(a): 30 maja 2013, o 10:50
Posty: 180
Lokalizacja: Bolszewo Parkowa
Pochwały: 1
Wiek: 38
Płeć: Kobieta
Megi1507 napisał(a):
Witam sąsiadów, czy ktoś może mnie oświecić w kwestii zmiany administratora budynków z BON na Empress??? O co chodzi? Nie przypominam sobie żadnej uchwały w tej sprawie. Oprócz kartki na drzwich klatki nie ma żadnej informacji, a od kilku dni nie moge zalogować się do kartoteki Bon-u. :(:



Tp jest ta sama firma tylko zmienila sie nazwa i adres. Ale pracownicy zostali ci sami.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL